2010. október 17., vasárnap

Kötelezővé tenném, hogy mindenki megtanulja saját vagyonának kezelését, befektetési lehetőségeit!

Jó pár éve már, hogy elegem lett abból, hogy akár mennyi pénzt tettem félre egy idő után azt vettem észre, hogy ' hűlt ' helye lett. A bank számlám megint 'zéró spielen' jár! Nem akartam elhinni, hogy megint ez történt. Na, de ettől nem változott a helyzet. Elgondolkodtam azon, hogy kinek fontos az, hogy  az én bank számlám     ne        merüljön le...,    hát     kinek?    Csupán,     csak    Nekem!   Logikus,   akkor kinek kell jobban megtanulni azt kezelni, egyértelmű NEKEM! El   kezdtem    kutakodni,    hogy   mit  kellene tennem? Melyik befektetési tanfolyam, iskola az, amelyik megtanulható egy egyszerű polgári ember számára. Mindenki mást javasolt. Eltelt egy pár év végül is összeszedtem a tudásomat ahhoz, hogy most már nem ingathat meg semmi és senki. Azóta nyugodt vagyok és kiegyensúlyozott legalábbis etéren. Ha belegondolunk ez nem is kis ajándék az élettől. Talán segítek azzal, ha rámutatok egy irányra. Nekem ez több évembe került míg megtaláltam. Egyszerű és mindenki által elérhető, hiszen ingyen van, csak időt kell ráfordítani. Higgyétek el!... megéri! Most már, csak rajtad múlik, hogy belevágsz-e.... én kötelezővé tenném! Ha eddig eljutottál az olvasásban, akkor gondolom érdekel, hogy mit javaslok... klikkelj rá és bővebb információt az alábbi web oldalon megtalálod: QUAESTOR

Megosztás

Címkék:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal