2010. november 24., szerda

Kolosy - OPTIKA

Napok óta álmaimban visszatért a 'szódásüveg vastagságú szemüveg'..., ahogy nagy kerekségében uralkodik a fejemen és lehúzza a bokámig... ma reggel is egy ilyen álom után riadva ébredtem ... talpig vizesen. Na, ha ez a szexuális életem mostanában, akkor köszönöm nem kérek belőle! A gondolattól is belebetegedtem, hogy állandóan kell majd szemüveget viselnem... Ez gáz... Ez nagyon gáz.... volt a mai napig, amikor is sok keresgélés után, de végül is az egyik barátom javaslatára felkerestem a Kolosy - Optikus Anitát... Kedves, mosolygós arcú  lány. Kiváló szakértelemmel kezeli pici üzletében a hozzá bevetődő kétségbe esett pácienseket. Ez persze, csak első esetben van így, mert később már ez fel sem vetődhet. A progresszív lencse mindenkiben egy kis félelmet, szorongást kelt, még a szó olvasása közben is. A lézeres kezelésről ne is beszéljek... Így most utólag milyen kellemes érzés fut végig rajtam, hogy ez többé már nem lehet probléma számomra... hiszen megtaláltam a legjobbat...

Itt megtalálod:
Kolosy - Optika - Anita
1036 H- Budapest 
Kolosy tér 5-6 
Tel: + 36 1 250 8286
Hétfő - Péntekig 10-18 h-ig





Címkék:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal